fredag 11 juni 2010

Personligt rekord....

Sitter i bilen på väg från CvL och är superlycklig.

Vi har personligt rekord. Utav 7 ägg, har 6 delat sig och ser fin fina ut, tjohooooo, kan jag bara säga.

Det är verkligen rekord för oss, tänk att denna gången har jag struntat i allt, gällande IVF akupunktur osv och bara levt och så blir det så här bra.

Vår underbara läkare J var mycket positiv och tyckte det såg mycket bra ut!

Helt sjukt va glad jag är. Tänk det behövde ta 5 ggr utav hormoner och sprutor för att få till så många fina ägg, nu ska jag försöka och ha lite is i magen inför ruvningen och ta det som det är.

Min känsla nu är bra och blir det inget har vi 6 små ägg i frysen

Nu ska vi ha en underbar helg!

3 kommentarer:

Lisa sa...

Grattis till jättefint resultat!! Hoppas att vi bada kan använda frysisarna till syskonförsök.

Stor kram!

Ps När blev det TD förresten?

Joanna sa...

WOW! Grattis till ett jättebra resultat!

Kommer att hålla tummarna så klart. Stenhårt!

KRAM

mamma-wannabe sa...

Gött!!!
GRATTIS!
Vad glad jag blir av att läsa om så positiva resultat och känslor.
Håller tummarna att allt går bra nu!

KRAM