måndag 14 juni 2010

Bloggtorka under ruvning, dag 4

Jag kommer att ta några dagars blogguppehåll. Jag känner att jag inte har så mycket att skriva om nu.

De sympton jag har, ömma bröst, stickningar i tjejmagen är från äggplock, insättning och från ägglossningsprutan så det känns ju inte så jätte spännande.

Jag hoppas att jag kan återkomma med lite positiva besked. Testdag är midsommar, om jag inte har räknat fel!

Ska det bli sill och nubbe till midsommar eller köttbullar och läsk.........

12 kommentarer:

Lina sa...

Jag hoppas att allt kommer gå bra för dig.

Åsa sa...

Tycker det låter bra med köttbullar och hallonsoda på midsommar! :-)

Luiza sa...

Åååh, söta du...
Jag är så glad för er skull, att ni fick så många ägg och att så många av dem delade sig =).
Nu hoppas vi på att du får äta köttbullar och dricka läsk till midsommar.

Jag skulle också ha testat på midsommar om det blivit något, men nu ska jag sikta på en massa nubbe, ska du se, haha.

Jag håller alla tummar och tår för er.

Massor av kramar till dig, fina du!
Luiza

Kix sa...

Själv gillar jag "norrlandsdrycken" Trocadero som jag kan rekommendera. Huvudsaken är att det är alkoholfritt! Lycka till, det blir toppen på midsommar!

Kram Kix

Catrin sa...

Håller tummarna för att det blir köttbullar och läsk i midsommar för dig :-)

Tea sa...

Hoppas, hoppas!

Lisa sa...

Hej hej, tittar bara in för att jag ville höra hur du mar. Visst är det segt det här? Känner ingenting. En hel vecka kvar.. pust.

Kram fran Lisa

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Köttbullar och Päronsoda är toppen! Håller tummarna för dig!

kram Ninna

Lisa sa...

Hej, inget tjuvstest för mig. Hatar det där hanflinande minusetsa jag väntar hellre. 5 dagar kvar...

Haller tummarna för dig, det vet du!

Kram Lisa

Lisa sa...

Hej vännen, sag din kommentar hos mig :( Hatar själv sana här kommentarer, men när testade du? Kan det vara för tidigt? Jag tänker eftersom du ligger 2 dagar efter mig.

Själv har jag inte mycket hopp inför morgondagen. Bara en känsla sa där att det inte gatt vägen. Den hâr gangen heller.

Stor kram till er, ta hand om varann

Tea sa...

Hur går det för dig? Jag är nyfiken.

IVF-Karusell sa...

Hur går det? Länge sen det var midsommar...! Kram