söndag 11 april 2010

Dålig känsla......

Huh, det känns jätte jobbigt och jag försöker släppa känslan, men jag har en riktigt dålig känsla att det inte har "tagit" sig.

Försöker skingra mina tankar, men det är omöjligt! Det är testdag om en vecka och mensen borde komma på tisdag, tror jag eller hoppas jag inte!

Jag hatar den här hopplösa känslan i kroppen och tankar om varför det inte fungerar, är SÅ trött på att analysera, vill bara vara!

Helgen annars har varit jätte skön, har spenderat hela helgen mer eller mindre i trädgården, så på sätt kan jag säga att mitt humör är på topp och jag kommer utvilad till kontoret i morgon :)

2 kommentarer:

Tea sa...

Ge inte upp, fortsätt kämpa!

Nenne sa...

Tack för det peppande orden, de behövs, verkligen!
Såg att ni också går i adoptionstankar. Vi går adoptionskursen nu och den är verkligen jätte bra och givande. Har ni funderat ngt på land?

Stort tack och kram Jenny