måndag 15 mars 2010

Hollywoodfruar, Tacos och Polly med min bästa vän, en toppen kväll!

Ja, kan det bli bättre en måndag kväll, neeeej!

Måndagar överlag har jag ganska svårt för, går bara och längtar till fredagen som känns oändligt långt borta och då måste man ju "festa" till den tråkiga vardagen lite och mitt i all festlighet har jag har lovat mig själv att jag nu ska hålla upp med godis igen, jag ska börja med en vecka, sedan får vi se......
Jag höll ju faktiskt upp med godis i 8 veckor för inte så länge sedan, och dit ska jag igen.

Jag vet inte varför jag tycker så mycket om att titta på Hollowoodfruar, men det är ju för roligt! Maria Montesami är ju för underbar. De andra fruarna vet jag inte vad jag säga om, men jag tror att jag tycker så mycket om programmet för att det är så långt ifrån vårt trygga inrutade svenska liv.

Idag efter min akupuntur (som jag får för min rygg och nacke)var jag på apoteket och hämtade ut sprutorna till IVF 4 och håll i hatten vad vi kan tacka staten för de allmänna avdragen. Det skulle ha kostat 8-9000 sek utan dessa avdrag, nu kostar det 1800 sek och i och med att jag har högkostnadsskydd, sedan de tidigare IVF omgångnarna, behövde jag inte betala något tjohooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, va bra! Jag har tänkt på detta varje gång jag hämtat ut sprutorna och blir lika glad och förvånad varje gång.

Snart är det nog dags för min hormonchock igen med mina injektioner. Fredag borde det bli. Det känns som att mensen är på g.......

IVF 4 here we come.....

Go natt!

Inga kommentarer: