onsdag 2 juni 2010

Spraydag 1000 (känns det som), Sprutdag 8, VUL och blodprov

Idag är det sprutdag 8 och jag mår riktigt bra idag. Känner en del molvärk, men annars allt mycket bra.

Jag har idag varit på CvL och gjort standard ultraljudet och tillhörande blodprov och det såg bra ut. Jag har 10 stora blåsor samt ett gäng små, som vi nu hoppas ska fortsätta utvecklas och bli lika stora som de andra.

Äggplocksdagen är beräknad till 9 juni, onsdag och (om allt går som det ska) insättning den 11 juni, fredag och denna gång har jag hittils bara levt och njutit så mycket jag bara kunnat, försökt att undvika funderingar osv trots huvudvärk,, illamående och enorma humörsvängningar hi hi!

Nu är det bara 5 dagar kvar, sen är det slut med Synarela och Menopur, tjohoooooo!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bästa bästa du. Håller alla mina tummar för att det är din och D:s tur nu.
Ses imorgon. Kram

Kix sa...

Oj, det är ju snart äggplock... alla ägg kommer att vara i toppskick tills dess.

Kram och lycka till med resterande sprutor tills dagen D.

Kram Kix

Luiza sa...

Åh, fina du!
Det låter underbart!!!

På onsdag , säger du, men det är då vi ska återföra... Så lycka till.
Till oss båda =).

Och vill bara säga, att ditt inlägg fick mig att må bättre.

Kram/
Luiza