tisdag 8 juni 2010

Dagen för doppardagen eller plockardagen....

I morgon är det äggplock. Vi åker kl 06:30 för vara 08:30 på plats i Uppsala och CvL.

Det moler och sticker i äggstockar och brösten är ÖMMA och jag känner mig sä där härligt svullen och fet. Det känns betydligt mycket mer än förra gången, antar att det är för att det är fler äggblåsor denna gång, hoppas bara att de innehåller ägg och med kvalité också.
Jag ställer inga hårda krav nej, nej!

Ja ja i morgon får vi se, och i övermorgon får vi se om de har blivit befruktade och i över över morgon då får vi se om det har delat sig för att återföras i min numera härligt fluffiga och fylliga kropp, för att sedan ligga och gro till sig ett par veckor.....

Just nu känns allt luuuugnt, måste vara den där extra nålen som min sjukgymnast satte i huvudet på mig för att jag skulle vara luuuuuugn och det verkar fungera. Hon brukar behandla min nacke och rygg med akupunktur och just idag tyckte hon att jag behövde en lugnande ha ha, hon såg väl att jag var ett vrak . Om jag fick önska skulle jag gärna ha den nålen sittande där jämt och gå omkring i detta härliga luuuuuugn.

4 kommentarer:

Luiza sa...

Men vännen...
Jag kan inte låta bli att le lite för mig själv, när jag läser ditt inlägg =).
Jag vet ju precis hur du känner.
Exakt.

Jag håller alla tummarna jag har och hoppas på ett bra resultat.

Tack för dina fina ord till mig , de värmer enda ner till lilltån...

Jag skriver ett mail snart.
Kramar i massor, och kommer att tänka på dig imorgon =).
Luiza

Åsa sa...

Kommer hålla alla mina tummar och tår imorgon och hoppas att guldägget finns där och allt går bra!
Stora kramar och lycka till

Lisa sa...

Stort lycka till imorgon! Det kommer att ga bra.

Själv var det dags igar, och ET imorgon sa jag hoppas för oss bada! :)

Kram fran Lisa

Anonym sa...

Fina fina du, håller mina tummar för er imorgon.
Kramar i massor.
M