onsdag 26 maj 2010

Hjälp, när är det över....

(Obs bilden är lånad!)

Huh och fy, vad dåligt jag mår! Jag går bara och räknar dagarna hela tiden till att det ska vara "över", i alla fall för den här gången.

Jag har varit extremt dålig på att skriva nu och det är väl just för att jag inte mår så bra och det enda jag kännt för att skriva är just om detta och vill inte älta det allt för mycket.

Tänk er (för er som inte gått igenom detta) att ni går omkring i ett konstant "bakis" tillstånd och hela tiden tror att ni samtidigt håller på att få influensa och migrän på samma gång och med en mage som konstant gör uppror på alla möjliga sätt!! för att inte prata om mitt humör.... jag kan bara hoppas att D orkar med mig till äggplock hi hi!!!

Ikväll ska jag ta den första menopur sprutan och ska VUL (ultraljud) och blodprov den 2 juni, så förhoppningsvis blir det äggplock veckan efter.

Annars är allt bara bra. Jag jobbar hemma idag och har mina två älsklingar hemma också, D och Dante. D bygger på vår nya altan och Dante ligger och kollar på. Härligt!

1 kommentar:

Lisa sa...

Ah den där hemska sprayen.. Usch! Hatar den. Men vad skönt att du börjat spruta, da brukar det snabbt bli bättre.

Vi kanske blir synkade da? Vi har precis börjat om pa en privat klinik som äntligen föreslog korta metoden. Jag tar 3:e sprutan idag.

Nu jäklar! Eller vad säger du?

Kram Lisa