fredag 2 april 2010

Påskägg


Puh, viken dag. Kunde knappt äta ngt på hela förmiddagen, satt bara och tittade på mobilen. Var såååå nervös! Jag har verkligen glömt bort hur jobbigt det var/är, och tur är väl det!

Ja ja, nu har vi i alla fall fått beskedet och det var ett mkt positivt besked. De 2 små äggen hade fortsatt att dela sig mycket fint och ett har man nu stoppat tillbaka "där det ska vara"samt ett till frysen tjohoooooo!
I och för sig har vi ju haft 3 i frysen tidigare som inte klarat upptining, men ändå, vilken glädje, båda äggen klarade sig fint! Nu ska jag kämpa till max för att få det lilla ägget att gosa sig fast i min livmoder, växa till sig och stanna hela tiden ut!

Nä nu ska jag gå och lägga mig, är helt slut! Har haft alla tjejer här på påskmiddag och haft riktigt trevligt, som alltid! Hoppas att de inte såg bara att det var alkholfritt i min flaska, det var tur att jag hade assistans utav min underbara och bästa kompis M.

Nu ska jag sova och drömma om påskägg!

1 kommentar:

Tea sa...

Låter underbart!