söndag 28 mars 2010

Sprutdagar 8, 9 och den sista sprutdagen 10, förhoppningsvis för alltid!

Oj nu var det länge sen jag skrev ngt! Helgen har gått utav bara farten: ) i fredags var vi på middag hos våra bästa vänner och lördagen spenderade vi hos våra underbara grannar med Skumpa och skaldjursplatå. Underbara helg!

Sista sprutan tar jag ikväll, det är slut för denna gången med menopur och oragultan och ikväll blir det slutsprutan ovitrelle, som ska sätta igång hela ägglossningen så att vi på tisdag kan åka till Uppsala och äggplockas.

De 3 tidigare gångerna har jag som jag sagt haft mindre biverkningar men då alltid haft mer spänningar och varit svullen i tjejmagen. Nu känns det lite då och då, men inte alls lika mkt. Känner mig lite oroad för det men försöker att inte tänka på det. Jag kan ju ändå inte göra ngt åt det. Det blir ju som det blir! Huvudvärken är mer eller mindre borta, men tröttheten är kvar. Jag har också väldigt ömma bröstvårtor och har haft det sedan i torsdags ungefär och mår illa lite då och då och är fortfarande känslig för dofter. Denna gång tycker jag ändå att det har gått väldigt bra och jag känner mig stark om vi skulle misslyckas i IVF 4.

Nä nu ska jag ut och en härlig kvällspromenad med vår underbara hund Dante

Inga kommentarer: