tisdag 23 mars 2010

Sprutdag 5, IVF 4 Stockholm

Efter en mycket snöig bilfärd till Stockholm befinner jag min nu hos min underbara systeryster och vi har haft en jätte mysig eftermiddag med påskpyssel och fix.


Jag har mått så där idag. Har liksom känt mig lite småfebrig, ont i kroppen och återigen trött, har svårt för vissa dofter och magen är konstig. Jag kan inte låta bli och fundera på om det är menopur sprutorna eller en liten infektion i kroppen, har aldrig kännt så här de 3 tidigare gångerna med Gonal-F. Just nu mår jag i och för sig helt ok!

Hmm om jag inte var befann mig i den situationen jag befinner mig nu skulle jag starkt misstänka att jag var gravid...men så är inte fallet!

I morgon eftermiddag bär det iväg mot Uppsala och CvL och ultraljud. Jag hoppas att äggplocket kan bli av i början på nästa vecka, så håll tummarna för att allt ser bra ut!

Inga kommentarer: