söndag 21 mars 2010

Sprutdag 1, 2 och 3



AJ, det gick inte så bra för mig i fredags när jag skulle ta min första spruta....... och jag som inte var rädd för själva sprutan. Jag kan ju också tala om att det tog ca 15 minuter att blanda ihop den, det var ju inte direkt som förut med Gonal F....

Den andra i lördags fick D va med och hjälpa mig med....


den tredje idag gick mycket bättre, men jag har känt mig hängig som tusan, vet inte om jag håller på och bli sjuk eller om det är sprutorna. Jag har ingen ork alls, ont i huvudet och vill bara sova zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......

2 kommentarer:

Joanna sa...

Ajajaj, det ser inte så skönt ut.

Hej hej förresten. Tror inte jag varit här inne och kikat innan. Men bloggen är ju ganska ny så det är kanske inte så konstigt.

Välkommen till en otroligt stöttande och varm ivf-bloggar-värld i alla fall.

Håller tummarna för att det här fjärde ivf-försöket ska sluta lyckligt för er.

/Joanna

Nenne sa...

Hej och stort tack, verkligen!

Ja, jag har följt en hel del bloggar under ett tag och en utav dem är bla din blogg. Jag har blivit väldigt känslomässigt engagerad och känner precis som du säger att det är en stöttande och varm värld och när man också själv har ett behov att bara skriva av sig, ventilera och inte känna sig så ensam, så är det ett perfekt forum.

Har skrivit en del kommentarer till dig under mitt namn Jenny och höll VERKLIGEN tummarna blåa för er sist när ni gjort IVF 4 , hade verkligen en bra känsla och var säker på att det skulle gå bra och kände verkligen med er när ni inte plussade :(.
Jag tror förresten att du och jag ligger på samma sprudag nu, eller har jag fel? När är beräknad äggplock för dig?