tisdag 30 mars 2010

Ä som i äggplock




Jaha nu var vi hemma igen. Det har gått bra idag. Vet inte om jag är så nöjd med antalet ägg, men hoppas att det är kvalité och inte kvantité och jag var ju faktiskt nervös igår för att det inte skulle vara några alls, så jag måste nog ändå säga att jag är nöjd, after all!

Dom var hur gulliga och trevliga som helst på CvL.
Vi blev omhändertagna på en gång när vi kom dit och vi fick ett eget rum för mig och D att krypa in i och som tur var kändes det som att tiden gick väldigt fort. Jag fick mina alvedon och ngt lugnande typ valium och försvann inom 10 minuter i någon slags dimma.
Vaknade upp och fick snällt och försiktigt ge mig in i "operationsalen" och jag vet inte om det är för att jag var så laddad, men allt gick mkt snabbt och de behövde knappt ge mig ngn morfin. Vilket känns jätte bra då jag inte vill preparera kroppen med för mkt syntetiskt gift och jag har inte behövt ta en enda smärtstillande heller efteråt.
Har sovit hela vägen hem från Uppsala till Örebro, tokdäckad och ligger nu i soffan och latar mig, vilket känns helt rätt!

I morgon ska jag ringa till CvL mellan kl 13 och 15:30 för att se om några utav äggen blivit bekfruktade och genast så blev jag tok nervös igen buhuuuuuuu! Vill inte gå och fundera på det!
Om allt går som det ska, kommer ägget att sättas tillbaka på skärtorsdagen kl 14.

Skulle kunna bli världens bästa påskägg!

Inga kommentarer: